12. aug. 2012

10466, status & giveaway


Denne giveawayen er nå avsluttet. Klikk her for å se hvem som vant.
.....

This giveaway has ended. Click here to see who won.



Scroll on down for english text version.

Denne uken passerte bokmerke-uglene utrolige ti tusen nedlastinger! Det eksakte tallet i skrivende stund er 10466, og ingenting tyder på at det stopper med det.

Hvorfor er dette så viktig for meg?

Uglene har på mange måter blitt et symbol for eksperimentet mitt Gi det videre i 2012: Kan en blogg om "papirgreier" bidra til å spre glede og omtanke i verden? Tilbakemeldinger jeg får, spesielt på uglene - og praktisk talt fra hele verden - tyder på det. Så om jeg ikke skulle komme helt i mål med eksperimentet, er jeg likevel fornøyd. Denne bloggen har bidratt til å spre glede!

Og siden det hele handler om SMÅ gleder, markerer jeg ukens milepæl med en LITEN symbolsk giveaway. Jeg gir bort FEM (5) uglekrus til fem vinnere (et krus til hver). Kruset kan du fylle med din form for hverdagsglede - eller du kan selvsagt gi det videre. ☺

Slik blir du med i trekningen:
Kommentar på dette innlegget = 1 lodd
Følger av bloggen = 1 lodd
Liker Gi det videre på Facebook = 1 lodd
Dele/omtale dette innlegget på Facebook eller på din blogg = 2 lodd (bruk gjerne bildet i innlegget).

Du kan altså få inntil 5 lodd. Skriv i kommentarfeltet hvor mang lodd du tar. Husk å sørge for at jeg på en eller annen måte kan komme i kontakt med deg hvis du vinner.

Du kan ta lodd fram til søndag 26. august kl 21:00. 

Lykke til!

.....

This week my owl bookmarks exceeded ten thousand downloads. The exact number right now is 10466, and nothing indicates that it will stop here.

Why is this so important to me?

I started this blog in January as an experiment: Is it possible that a blog about paper stuff can help spread some joy and thoughtfulness in the world? ("Gi det videre" means "Pass it on", or "Pay it forward"). My goal is to encourage the act of giving by sharing free printables. If I manage to get good traffic, I will try to get a blog sponsor and donate the income to a good cause. 

In many ways the bookmark owls have become a symbol of my experiment. Feedback I get, especially on the owls - and literally from all over the world - proves that joy spreads from this blog. If I don't succeed in reaching all my goals, I'm still content. Somehow this blog made a positive difference.     

It's all about the small joys, and I'm celebrating this week's milestone with a small symbolic giveaway. I have five owl cups to give to five european blog visitors. I'm sorry that I have to exclude the rest of the world - it's due to the horrible mailing prices out of Norway.

How to enter the draw:
Comment on this blog post = 1 ticket
Follower on this blog = 1 ticket
"Like" on Facebook = 1 ticket
Share/mention this blog post on Facebook or on your blog = 2 tickets (feel free to use my picture)

You can enter the draw with a maximum of 5 tickets. Write your number of entry tickets in the comment field. Make sure you leave me an email address or some other way for me to get in touch with you in case you win.

Entry closes on sunday august 26th at 2100 hrs.

Good luck! 

46 kommentarer:

  1. Jeg var jo så heldig å ha vunnet hos deg en gang tidligere, og prøver lykken igjen. Lekker give-away. Tusen takk for at du gir oss muligheten til å vinne så flotte ting. Ha en strålende dag. 3 lodd til meg.

    Om du har lyst kan du besøke bloggen min også, og bli med på min pittelille giveaway; http://wenchejensen.blogspot.no/2012/07/giveaway.html

    SvarSlett
  2. 2 lodd på meg. :) Spanande!

    SvarSlett
  3. De ville passe perfekt til min nye Ugledug .-D

    SvarSlett
  4. prøver lykken med 2 lodd jeg :)
    1 for kommentar og 1 for å like på både siden og bildet på facebook :)
    Er desverre ikke hjemme ved min egen pc så jeg får ikke alget blogginnlegg akkurat nå....
    Ha en flott helg :)
    Mvh Monika T

    SvarSlett
  5. What a nice give away! I follow your blog, I follow you on facebook and I'll post a link to this give away on my blog. Super!

    SvarSlett
  6. Hei Irene!
    Er imponert over kor vellykka bloggen din har blitt! Utrulig kjekt å sjå. Og den koppen hadde passa veldig godt inn her hos meg :)

    Har delt bloggen på tidslinja mi, og følger allerede bloggen din og likt det på FB. Full pott, altså - hehe!

    SvarSlett
  7. her trekker jeg 5 lodd i en fei! Uglene dine er kjempe fine og du har fått øynene mine opp for å lete mer på nettet etter print-outs!

    SvarSlett
  8. Vil ha!!!!
    5 lodd til meg :)
    KLÆM

    SvarSlett
  9. Fint lotteri du har! Eg tek sjølvsagt 5 lodd hos deg:)
    Kjekt å lese om uglene dine, og dei er jo verkeleg fine:)
    Morsomt at du skal prøve deg på heklinga igjen - det går nok ikkje lenge før du heklar dei lekraste saker...
    Fin veke til deg også!

    SvarSlett
  10. Denne bloggen er bare så gode, jeg tar gladelig det ene (1) loddet jeg kan få.

    Hilsen lærer Marie

    SvarSlett
  11. Jeg kliner til med 5 lodd, og håper jeg kan få gleden av gi en uglekopp til ei jeg er glad i :)

    SvarSlett
  12. Hei! Jeg har lastet ned noe av det du har gitt videre, og har gledet meg og faktisk elevene mine med det.

    Full pott på meg ;)

    En glad mandag og uke ønskes deg :)

    SvarSlett
  13. 2 lodd vil jeg gjerne ha :)

    martine@readentertainment.no

    SvarSlett
  14. 2 lodd på meg :)


    Ingrida D

    SvarSlett
  15. Takk for en inspirerende og generøs blogg!
    Jag har nyligen blitt ugle mamma.Min datters førskolegruppe heter uglene. Jeg prøver lykken med 1 lodd.

    Susanna

    SvarSlett
  16. Tar 2 lodd ;o) Kommentar og følger. Er ikkje på fjesboka, så har ikke sjans til å ta flere ;-(. Men hvis jeg vinner skal jeg gi det videre til ei som ELSKER ugler og har gjort det hele sitt lange liv ;o9

    SvarSlett
  17. WOW! Det er skikkelig mange, og vel fortjent. Uglene dine er så fine. 1 lodd til meg, takk ;-)

    SvarSlett
  18. Så sjønne krus, og sånn ønske eg meg! Derfor tar eg 4 lodd, og kryssa fingrane! Ha ein fin kveld!

    SvarSlett
  19. Jag tar en lott! :)
    Kram Caroline
    vitabergenserik@hotmail.com

    SvarSlett
  20. Du er flott og det er bloggen din også! Jeg tar 5 lodd!

    SvarSlett
  21. Trekker med meg 2 lodder jeg. Kul kopp!! :-)

    SvarSlett
  22. Råkule kopper!

    Jeg er mer enn gjerne med og trekker full pott, altså 5 lodd på meg :)

    Fortsatt god torsdag!

    SvarSlett
  23. For en gøy blogg - tar gjerne ett lodd i giveaway-en :)

    kviskre@yahoo.no

    SvarSlett
  24. Fin giveaway! Jag är gärna med och tar 3 lott (kommentar, följer och tycker FB).

    Trevlig höst!

    (minnapo1@gmail.com)

    SvarSlett
  25. Jeg vil gjerne prøve vinnerlykken med 3 lodd!

    Digger prosjektet ditt!

    SvarSlett
  26. 2 lodd til meg. Håper eg er heldig. Kjempe kul kopp. Del på facebook og kommentar. klem lilla dør

    SvarSlett
  27. Hei, koppen var kjempesøt. 2 lodd tar jeg,
    Klem, M

    SvarSlett
  28. Jeg er så imponert over din kreativitet, selv klarer jeg knapt å klippe etter en rett strek.

    Jeg digger ugla og slår til med 5 lodd for å høyne sjansen om at en kopp skal bli min.

    SvarSlett
  29. Digger ugler! 3 lodd til meg

    SvarSlett
  30. Jeg tar et lodd! Jeg delte uglene på Pinterest, og det var stor interesse :D

    SvarSlett
  31. Er veldig glad i ugler, og er på leting etter den perfekte te-koppen, og nå fant jeg den! ;)

    Blir 3 lodd på meg!

    SvarSlett
  32. Hello !
    This owl cup is really nice, as well as the blog indeed !
    I am commenting, I liked and i shared
    http://www.facebook.com/carmen.pol.5/posts/374811399259405
    Thanks for this giveaway

    SvarSlett
  33. Herlig kopp og herlig blogg:)
    4 lodd på meg.

    SvarSlett
  34. Kjempefin kopp, trekker to lodd.(liker på fb)

    sigfridpettersen63@hotmail.com

    SvarSlett
    Svar
    1. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

      Slett
  35. Ble full pott det gitt! :-)

    Ramlet tilfeldigvis innom her, og fant ut at dette er en blogg jeg kan like.
    Starter med å melde meg på GA'en med de fine koppene. :-)

    Ha en fin dag.

    SvarSlett
  36. I love the owls ♥ ♥ ♥ I hope for the best.
    4 lodd
    hugs
    Gerda

    SvarSlett
  37. the owls are cute:-)))
    greatting from Poland!
    hugs
    eliza

    SvarSlett
  38. I love your blog and your owls!
    5 tickets.
    Have a nice and inspiring day! :)
    nisroc01@yahoo.de

    SvarSlett
  39. Det vil passe fiint til min nye ugledug :-)

    SvarSlett
  40. i <3 owls and so i try to get one of those sweet mugs!!
    comment: check!
    follow your blog: check!
    "like" on facebook: check!
    Share on facebook: check!

    ... 4 ways for me to win!! :)

    SvarSlett
  41. Jeg tar 2 lodd :)

    Hilsen Katrine Helle
    katrine_helle_8@hotmail.com

    SvarSlett
  42. Fem lodd til meg og. Dette blir spennende :D

    SvarSlett
  43. Flotte ugler! Og super give away! Prøver lykken med to lodd ;) ha en fin fin søndag!
    eva@engh.org

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...